ssogirlz

Alla inlägg den 1 november 2014

Av Lea och Sally - 1 november 2014 15:54

Hejhej! Idag har jag äntligen hittat alla spöken förutom 2 som jag inte hittade, hehe. Men jag fuskade ju såklart lite med en spök karta. När jag letade vid Hollow wods så hittade jag det inte, det stod att den skulle finnas runt det övergivna sommar huset men där fanns det inte. Sen var det annat spöke som skulle finnas på andra våningen i observatoriet, fast där kan inte jag komma in. xD

För en stund sen så körde jag jorviksstallets chamionat. Det gick inte så bra. Kom aldrig imål. Cx

Jag skrev ju förut att jag inte skulle kunna blogga idag, men jag visste inte att jag skulle komma hem så tidigt. Så ja. Jag kunde blogga idag. :3

Jag längtar tills dom nya hästarna kommer! Jag hoppas att det är fjording. Dom är så fina! Jag längtar också till Dino dalen! c: Eftersom det ska öppnas, så sparar jag till en nordsvensk. Fast jag är inte säker på vilken jag ska köpa än. Men jag tror att det blir den ljusaste i Valedale.

Jag ska försöka vara så aktiv som möjligt på bloggen. Ska skriva minst 3 inlägg i veckan. Om man ska ha en bra blogg måste man ju vara aktiv, annars är det ju inte så roligt för läsarna. Imorgon ska jag försöka installera gimp, eftersom jag vill lägga upp bilder. Inläggen blir mycket roligare då! :)

Det var de jag hade och berätta idag då. :3

Bye!

//Sally


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Kul att du tittade hit.
Vi är två tjejer som heter Sally och Lea och bloggar om spelet Starstable Online.
Vi hoppas at ni vill följa med på vår resa igenom fail,skratt och tävlingar.
Vi syns!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att vi skriver mer om?
 Erat SSO liv
 Noveller
 Skoj och flamms
 Mer Seriösa inlägg
 Det är bra som det är
 Mer bilder!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards