ssogirlz

Direktlänk till inlägg 25 november 2014

Hästar jag vill ha

Av Lea och Sally - 25 november 2014 11:52

Det är mångaaa hästar jag vill ha på starstable, men jag har problem med att bestämma mig vilken jag ska spara till.

Så nu ska ni få skriva i kommentarerna vilken ni vill att jag ska köpa. T.ex om det är första hästen så skriver ni 1. Här är hästarna:

 

             

Det där var bara 7 av jätte många hästar, men ni får bestämma er bland dom. Den som får mest röster ska jag spara till, jag avslutar den om 1 vecka.

//Sally 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lea och Sally - 30 november 2014 15:56


  Foxy tar ett stort galoppsprång och sätter iväg,galopperar genom byn. Jag håller hårt i manen för att inte åka av. Varför?Varför just nu? Jag smackar på Foxy så hon galopperar ännu fortare,fartvinden får mitt röda hår att flaxa efter mig,o...

Av Lea och Sally - 30 november 2014 15:17


Hejsan! Det var länge sen    Fail smily    Men okej,jag har förälskat mig i den där blå där uppe då Sally (  )  har börjat andvända lite smilysar så jag tänkte "Varför inte?" Men som sagt till ämnet..... Jag har du inte bloggat så mycket,och ...

Av Lea och Sally - 29 november 2014 16:01

Halloj!    Jag har skapat en klubb! :DDDDD Det är väldigt roligt! Men jag undrar om det är någon avv våra få läsare som vill gå med i min klubb. Om du vill det, så skriv i kommentarerna, alla är välkommna!    Har än så länge bara 2 medlemmar, ...

Av Lea och Sally - 29 november 2014 15:07

Hey!  Nu ska jag göra en Stable Tour! x) Vet inte varför men bara känner för det. Men jaa, nu börjar det!                 Okej, det blir lite många bilder, så jag skippar husdjur och utrustning.  Nu kommer bilder på hästarna jag h...

Av Lea och Sally - 25 november 2014 19:51

Idag var jag med på ett klubbmöte med Ontono hooves (spanskt namn tror jag, vet faktiskt inte Cx). Jag gick med idag och den verkar redan super! Men på lördag ska jag skapa en egen klubb! c:    En bild jag tog efter klubbmötet   En när bild på...

Presentation


Hej!
Kul att du tittade hit.
Vi är två tjejer som heter Sally och Lea och bloggar om spelet Starstable Online.
Vi hoppas at ni vill följa med på vår resa igenom fail,skratt och tävlingar.
Vi syns!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att vi skriver mer om?
 Erat SSO liv
 Noveller
 Skoj och flamms
 Mer Seriösa inlägg
 Det är bra som det är
 Mer bilder!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards