ssogirlz

Alla inlägg den 10 november 2014

Av Lea och Sally - 10 november 2014 18:20

Halloj! Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag! Jo, det är så att vi håller på att ta neren vägg i min lägenhet och vi kan inte ha internet på medans vi gör det, jag har kunnat logga in på starstable ibland, men jag hann inte blogga.

Jag har inte heller kunnat installera Gimp på grund av det. Men jag orkar inte göra det idag så gör det imorgon. Hehe. cx

Jaja.

Idag har jag inte riktigt gjort något specielt på starstable. Lea tog ett kort på mig och henne, och nu har vi de kortet som header! :) Sen har jag väl injort något annat, bara ridit runt och levlat lite. Men på lördag har jag råd med att köpa en Nordsvensk! Yeeey! :D Jag behöver en innan Dinodalen öppnar.

Jag vet ju inte om niill höra saker som jag har gjort i skolan och så, men ni får skriva en kommentar om ni vill det eller inte. Men iallafall. Idag så tog jag en spruta i skolan. Jag trodde det skulle göra jätte ont, men det gjorde det inte. Det var bara jag och en anna kompis som inte tyckte det gjorde så ont.


Det var allt fö idag!

//Sally

Av Lea och Sally - 10 november 2014 18:09

Som ni ser har jag fixat en ny höstig header,då halloween är förbi.

Jag hoppas ni gillar den ;)

Men idag så har jag som vanligt chattat med min kompis Pen,och ja..

Det flippade ut lite Haha

 

Om man inte kan sjunga så ska man inte det...

 


XOXO Lea

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Kul att du tittade hit.
Vi är två tjejer som heter Sally och Lea och bloggar om spelet Starstable Online.
Vi hoppas at ni vill följa med på vår resa igenom fail,skratt och tävlingar.
Vi syns!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att vi skriver mer om?
 Erat SSO liv
 Noveller
 Skoj och flamms
 Mer Seriösa inlägg
 Det är bra som det är
 Mer bilder!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards