ssogirlz

Alla inlägg den 25 november 2014

Av Lea och Sally - 25 november 2014 19:51

Idag var jag med på ett klubbmöte med Ontono hooves (spanskt namn tror jag, vet faktiskt inte Cx). Jag gick med idag och den verkar redan super! Men på lördag ska jag skapa en egen klubb! c:   

En bild jag tog efter klubbmötet

 

En när bild på Vendela Riverfield cx


Nu har jag gjort väääldigt många inlägg idag! Men det är bara för att jag är sjuk och inte har så mycket annat att göra. 

// Sally

LOL

Av Lea och Sally - 25 november 2014 19:11

 

LOL

//Sally 

Av Lea och Sally - 25 november 2014 12:08

 

Ännu mer YOLO

...

Av Lea och Sally - 25 november 2014 12:04

  

YOLO

Av Lea och Sally - 25 november 2014 11:52

Det är mångaaa hästar jag vill ha på starstable, men jag har problem med att bestämma mig vilken jag ska spara till.

Så nu ska ni få skriva i kommentarerna vilken ni vill att jag ska köpa. T.ex om det är första hästen så skriver ni 1. Här är hästarna:

 

             

Det där var bara 7 av jätte många hästar, men ni får bestämma er bland dom. Den som får mest röster ska jag spara till, jag avslutar den om 1 vecka.

//Sally 

Av Lea och Sally - 25 november 2014 10:41

För en stund sen så försökte jag och en kompis komma över till Den brutna tandens ö som ligger vid paddock ön. cx För min kompis gick det bra, men för gick det inget vidare. 

 

 

 

 

Jaa, det gick ju inte så bra. Och nu ska jag börja att sätta en kategori på inläggen jag gör. cx

// Sally

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Kul att du tittade hit.
Vi är två tjejer som heter Sally och Lea och bloggar om spelet Starstable Online.
Vi hoppas at ni vill följa med på vår resa igenom fail,skratt och tävlingar.
Vi syns!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att vi skriver mer om?
 Erat SSO liv
 Noveller
 Skoj och flamms
 Mer Seriösa inlägg
 Det är bra som det är
 Mer bilder!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards